Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Tuesday, October 9, 2012

merenung langit::

salam alaik :)


aku INSAN BIASA,
yang tidak lari daripada membuat DOSA.

terlalu banyak tipu daya dunia yang terlalu INDAH.

lantas terHIJAB mataku dek sinaran DUNIA yang penuh fantasi.

KESERONOKAN dunia ini terlalu melalaikan.

aku perlukan BEDUK supaya dapat MENGETUK diri ini.


aku INSAN BIASA,
aku SENYUM dan aku KETAWA.

aku sedih lalu aku MENANGIS.

bila ujian mendatang MENDUNG mula berarak dihatiku.

aku juga insan yang lalai.

cuai dalam tingkahku.

seringkali aku kecewa dan berkeluh kesah.

arhhhhh...banyaknya dosaku....

aku INSAN BIASA,
Ada masanya aku perlukan masa untuk SENDIRIAN.

BERSEORANGAN sambil merenung langit.

MEMIKIRKAN diri sendiri, hala tuju kehidupan.

Mengingati DOSA-DOSA lalu yang belum diampuni.

Mungkin masa ini BUKAN untuk MENCARI CINTA selainnya

Tetapi masanya untuk MEMPERBAIKI CINTA pada ALLAH :)


note to me, myself & I.~
oh betuk, ketuklah bila aku lalai.

syukran sahabat.
yang selalu mengetuk pintu hatiku...






0 Comments: