Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Sunday, April 28, 2013

Bila April tiba ;)

salam alaik ;)

saya rindu nak berblog. dan hari ini, tertulis juga akhirnya. sebenarnya terlalu banyak perkara yang nak diceritakan sampai satu tahap, "lebih baik tak tulis apa-apa". haha
masa lebih banyak di habiskan dengan membaca news feed dan mengomen gambar2 dan berbual di fesbuk.
haih. sangat membuang masa. kadang-kadang timbul rasa untuk berhenti daripada aktiviti berfesbuk. sendiri sedia maklum banyak masa dilaburkan untuk bersosial di muka buku. dan tak tahu lah bila akan stop. even harini ialah 1st day of final exam. heee it doest matter with social webs. me myself yang tak reti manage time sampai over usage. hailaaaa.

terlalu banyak perkara yang saya nak coretkan sempena April. sebab April merupakan bulan istimewa buat saya. hakhak walaupun tak ramai yang ingat, 26 April yang lepas merupakan ulangtahun kelahiran saya yang ke-21!yaAllah, tak sangka saya telah mencapai usia ni. alhamdulillah, Allah juga yang memberi peluang hingga hari ini. masih banyak tanggungjawab yang perlu saya selesaikan. perjuangan yang belum selesai hingga jasad di mamah bumi.

April. bulan kelahiranku. bulan kelahiran Qistina. bulan kelahiran fadzleena, Haslina, Adah, Aina, dan ramai lagi kenalan. bulan April jugak memang di tunggu-tunggu sebab Pesta Buku Antarabangsa KL buat sekian kalinya berlangsung di PWTC. dan inilah masanya untuk saya memborong buku! this feeling is unusual. shopping buku is even more fun compared to shopping the girl's stuff. hang out dengan Cah sambil snap gambar buku-buku yang nak dibeli. dan Ngah yang sangat excited borong buku RAM. berjumpa dengan penulis buku yang amat saya kagumi amat meninggalkan kesan yang sangat ....errr, xreti nak explain. rasa macam jumpa artis yang amat popular!hehe

last but not least, exam praktikal(OSCE) ada sehari lagi. exam paper khamis dan Jumaat. dan menunggu tibanya 12Jun pulak untuk menjawab exam Lembaga Jururawat Malaysia. (LJM). may Allah ease :)




0 Comments: