Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Tuesday, April 30, 2013

berbeza pendapat::

salam alaikum::


2nd day of osce done. alhamdulillah. even I dont do it well. i feel like crying right now. only Allah knows. ehem. insyaAllah tawakal pada Allah. usaha dah. doa dan tawakal termampu. 

demam. bukan demam exam. bukan jugak hyperpyrexia. tapi, demam PRU13. kahkah
walaupun saya tak termasuk dalam golongan pengundi, namun bahang PRU tetap terasa.
news feed kat fesbuk pun dah hangat memperkatakan berkenaan isu politik.

politik kotor. politik bersih. tak tahu nak komen. sebab saya bukanlah golongan yang arif.
apatah lagi golongan yang bijaksana dalam memperdebatkan isu politik ni.
so, sebagai orang yang tak arif politik, saya menjurus kepada pencarian sumber-sumber bacaan untuk mendapatkan maklumat. pelbagai maklumat di hadam. baik daripada golongan pro kerajaan mahupun pro pembangkang. haila. saya makin pening bila dihadapkan berkenaan satu-satu isu. kemudian, mendapat 2 pencerahan yang berbeza daripada kedua-dua belah pihak. kasihan sungguh golongan pertengahan seperti saya. tak tahu mana satu yang nak dipercayai. dunia Oh dunia. semakin pelik.

saya mahukan yang terbaik untuk negara Malaysia. of course.
teluslah. moga Allah memberikan yang terbaik buat negara Malaysia terchenta. peace!

sentappp~


0 Comments: