Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Tuesday, January 21, 2020

Salam 2020

Assalamualaikum! Fuhh. Last time pos kat sini 2016! Haha Masa tu Farisya 1 tahun 1bulan.. Sekarang Farisya dah 4tahun 2bulan. Farisya dah sekolah, dah ada 2 adik πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ How time flies... Alhamdulillah. Banyak nikmat Allah beri. Terlalu banyak.. Dapat aku melangkah ke tahun 2020. Tahun yang ramai ternanti-nanti. Kan kita dimomokkan dengan 'kereta terbang'. Nak menunjukkan betapa tahun 2020 segalanya telah maju dan 'wow'.


Back to reality. 2020. Aku masih seorang ibu kepada 3 orang anak. 2 perempuan dan 1 lelaki. Which is aku still cuti bersalin berbaki kurang dari sebulan. Sobs. Farisya 4 tahun 2 bulan, Sofia 1tahun 8bulan, dan bujang Firas 2bulan. Terima kasih ya Allah. Aku tak sangka anak dah 3. Dan tahun ni masuk tahun ke 6 perkahwinan aku dengan abah diorang. Masih bahagia dan moga kekal bahagia till jannah. Amin.πŸ₯°

Tang kerjaya pula, aku masih seorang misi budak. Masuk tahun ke 7 dan masih berada di wad yanh sama. Maybe sampai pencen?🀣 Masih bahagia dan bersemangat bekerja. Momentum kerja masih sama sejak dari dulu. Mungkin persekitaran kerja yang aku suka. Teammates yang best. Bos yang ok. Tipulah kalau 100% best kan. But overall, aku suka dan bahagia. Alhamdulillah. Moga terus bersemangat..😘

Sekian perkongsian aku. Mudah-mudahan aku rajin update blog.
Jangan bagitahu husband aku ye. Nanti dia baca 😬 haral dia tak baca. Hihi

P/s i miss blogging!!!yeah. I'm in.

0 Comments: