Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Friday, March 19, 2010

Ia tentang suatu permulaan

Life goes on. its not only about medics, law, economics. no. its not only about making ur parents proud. its about how u can handle problemsn downturns and struggle after that to make u urself happy n successful.

2 minggu sudah pun berlalu. keputusan spm sudah pun berada dalam genggaman. segala persoalan dan tanda tanya yg selama ini muncul dalam mimpi dah pun terungkai. mungkin bagi pelajar SBP, keputusan seperti saya ni, sangat teruk dan bukanlah satu kebanggaan. namun, realiti kehidupan tak dapat nk dielakkan. satu fitrah kesedihan tak dapat nk dielakkan. namun, apabila Tuhan menganugerahkan satu kepuasan dan keredaan dalam diri, hati ini cukup bersyukur.

GAGALkah aku?

terlalu banyak nikmat kurniaan Tuhan. segala-galanya sempurna tanpa cacat cela. maka, jikalau aku tak bersyukur, rasa-rasanya, tergolonglah diri dalam kumpulan yg tidak bersyukur dengan nikmat Tuhan yg besar selama ini.

pelbagai persoalan muncul. kemana hala tuju selepas ini? walau apa pun keputusannya. wahai anda, anda, dan anda. rayu hatiku, pohon sokongan anda tanpa penghujung. doa anda yang berterusan. senyuman anda untuk saya walau berjauhan.

shukran alaik buat mak dan abah. walaupun spm Timah tak seberapa, penerimaan mak dan abah, buat Timah terharu sangat-sangat. tak dilupakan ngah dan adik-beradik yang lain. sayang kamu semua.

-monolong hati menjelma-


3 Comments:

Arezintt said...

i'll support u..hehe:P

tiQah said...

salam kawan.. ^_^

innaAllahha ma'ana!

taufiq wannajah ye!!

Imah ;D said...

syukran kengkwn..:))