Kami tak takut jarum :)

Berilah injection LIKE pada blog ini

Thursday, December 17, 2009

kena batang hidung!

salam.this is real.benda ni berlaku pd saya.entah lah.kadang-kadang bila baca blog orang, lebih-lebih lagi kalau orang tu rapat atau kita kenal,post dia macam kena batang hidung sangat.tak tahu lah kenapa.tapi mungkin sebab kita buat salah dgn org tu,dan kemudian, kita baru perasan, betapa org tu appreciate kita, tp kita yg buta. emm.sedih. kenapa rasa bersalah sangat yer? saya sayang awk ke? mestilah. awk macam adik sendiri. tapi rasanya selama ni saya banyak buat awk kicil hati. maaf ye. saya tahu awk syg saya, cuma kadang-kadang saya dipengaruhi oleh persekitaran. sekarang baru saya tahu, sebenarnya saya sayang awk, cuma sy rasa, sekarang awk dah membutakan hati untuk sayang saya jugak. awk, sekarang baru saya rasa perasaan awk selama ni. bila kita sayang org,tp orang tu kurang respon, atau buat lebih sakit hati. walaupun saya rasa bersalah sangat sekarang, tp sekurang-kurangnya awk dah buat saya sedar. hargailah org disekitar kita. sayangi sesama saudara kerana Allah. betul kata org, bila org yg kita syg tu tak ada dpn mata,br kita belajar nk sayang dia.
psst:sy nk awk tahu, org pun syg awk. no doubt.

4 Comments:

Hanz Azri said...

ey,sweeetnye sedare sekaka sy nih...
spe lah agknye org bertuah 2 eh?
keh3 xD

Imah ;D said...

hanz:*wondering*

Hanz Azri said...

k.imah ok x nih? :)

Imah ;D said...

hanz:haha.ok..cume sedih sket..